امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی عشق مامان

واین هم مسافرت مابه مشهد

1392/2/25 12:42
نویسنده : مامان انسیه
1,037 بازدید
اشتراک گذاری

همین اول به همتون بگم واسه همتون دعاکردمhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/ نماززیارت به نیابت ازهمه خوندم وهمه رودعاکردم 6ام جمعه راه افتادیم روزاول بعدازظهرخونه خواهرشوهرم بودیم رفتیم حرم مادرشوهرم وپدرشوهرم روهم بردیم هم واسه زیارت وهم دیدین دخترشون سلام اقا

ت

این خودم که کناردرایستادم وبوسه ماچبردرحرم میزنم واینجوری درخونشم به صدادرمیارم که اقاشفاعت  ماروهم بکن روزی که محتاج شفاعتیم   بوسه زدن برخاک پای زاوراقاهم ثواب داره چه برسه به گوشه گوشه ی درودیوار

ع

ا

اگه بادیدن این عکساکبوتردلتون پرزدанимашки بزارین بره ولی یه سلام هم همراهش کنین باورداشته باشین که میرسه

ادامه عکساوعکساولباس های امیرعلی درادامه مطلب

اینجاهم دالی بازی میکنی

ت

اول که کذاشتیمت غرمیزنه بعدش اصلا نمیایhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

ه

ا

فدای چشمات برم چی تورواینقدرمتوجه خودش کردها

ا

اخرش بابایی گرفتت

ا

بدو 

خودت راه میرفتی ونمیگذاشتی بغلت کنیم

ناینم امیرعلی ومهران پسرعمه اشا

ا

اامیرعلی ومهران وعرفان وعمومهدی برده بودنت اب بخوری

ا

ا

نیستونابودکردی اون لیوانوولش کن

ا

ا

ا

اینم اب خوردن اقاکه داره برنامه ریزی میکنه بریزتشون

ا

ا

 اینم توی پارکینگ حرم

ا

اینم عکس اون ترازویی که توی یکی ازمیدون های شهرگذاشتن

ا

ا

ایناهمه ازروزاول بود

روزدوم هم رفتیم خونه دوست بابای من  اقای غیوروموحدکه اززمان سربازیشون توجبهه باهم اشناشدن والانم که بابای من 8ساله فوت کردن گریهاین رابطه هنوزبرقراره وسالی یکی دوباریااونامیان یامامیریم وادمای محشری ان فاصلشون باخونه عمه امیرعلی زیادنبودخونشون خیام شمالیه زودی رسیدیم وناهاررواونجابودیم اونجاامیرعلی یه دوست داشت علی جون نوه اوناست ونازنین جون ابجی علی اقا ا 

شب اول رورفتیم خریدپاساژفردوسی نصفی ازخریداموکردم باقیش موندواسه فرداش که بادختردیگشون رفتیم وشوهری امیرعلی رونگه داشت ومنوراحت کرددیگه تموم شدخریدام یه لباسورفتم پاساژفردوسی عوضش کردم بعد رفتیم پاساژفردوسی خیابون خسروی که مارک تاپ لاین روبگیرم که گرفتم ورفتیم یکم دیگه خریدکردم وتماممممممممم  پروژه خریدبسته شدمنوامیرعلی خریدکردیم ولی شوهری دیگه وقت نکردوقت تمامشبش رفتیم طرقبه جاتون خالی خلی خوش گذشت

ا

ا

ا

حسابی ازخودت پذیرایی کردی وهمه چی خوردی36_12_15.gif

ا

توی ماشین هم شمانازنین زهرانینای میکردین

ا

صبحشم باشون خداحافظی کردیمورفتیم خونه خواهرشوهری داره توپ میخوره

ا

ا 

میبینم لبش سبزه بله اثرات توپه

اینم لباسایی که واسه امیرعلی گرفتیم

ا

ا

ا

ا

ا

ا

ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان رومینا
25 اردیبهشت 92 18:30
میبینم که حسابی خرج گذاشتی رو دست شوشومبارک باشه لباساش بخوشی بپوشه


خوبش کردم بایدهمینجوریشون کنی پس واسه چین این شوشوهاخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان رومینا
25 اردیبهشت 92 18:30
یا کلا پیدات نیس یا وقتی میای 5تا 5تا پست میذاری


چه کنیم اخه وقت نمیکنم وقتی هم میام یهویی خودموراحت میکنم گوشم سوراخ شدبس اومدن گفتن بیااپ کن خواهر
سجاد
25 اردیبهشت 92 23:02
رسیدن بخیر زیارت قبول
پرهام ومامانش
25 اردیبهشت 92 23:12
زیارت قبول امیر علی جان
لباساتم مبارکه خیلی خوشگلن


ممنونم خاله جون
سونیا
26 اردیبهشت 92 9:11
واقعا چشام پر شد آخه من تاحالا قسمت نشده برم مشهد




من همین الان واست دعامیکنم بری عزیزم .چرانرفتی خومگه کجایی


الان شما سونیایی یارهااااااااااا من موندم راستی شمااگه رهایی چراایمیلمومیخواستی
مامان زهرا
27 اردیبهشت 92 1:39
لباسات مبارک باشه خاله جون از اون لباس کرم قهوای که گرفتی عکس هاپو داره ایلیا هم داشت


چه خوب جنسش خوبه
عاطفه مامان الای
27 اردیبهشت 92 11:21
یارت قبول التماس دعا دستت درد نکنه واسه همه دعا کردی گلم پسر گل تو میبوسم
سونیا
28 اردیبهشت 92 8:45
سونیاهستم انسیه خانم مامان امیرعلی جیگر.تو ارومیه زندگی میکنیم .
سونیا
28 اردیبهشت 92 8:46
واقعا دعاکردین قسمت بشه بیام مشهد؟؟؟ایشالله خداقبول کنه


انشالله زودی بیای من 3سال پیش اردیبهشت رفتم مشهدوازاقاخواستم زودی برم 3سال پشت سرهم اردیبهشت رفتم مشهدماهرسال میریم 3.5ساعت راهه
سونیا
28 اردیبهشت 92 8:48
ایمیلتو میخواستم وقتی بیکارین باهم دردودل کنیم تو نت .
سونیا
28 اردیبهشت 92 13:00
انسیه خانم ساعت یک میای چت؟


نه عزیزم من ازچت استفاده نمیکنم همینجاسوالاتوبپرس یاواسم ایمیل کن
آنیل
29 اردیبهشت 92 22:29
امیر علی خیلییییییییییی نازه ماشالااااااااااااااااااااااااا

خدا براتون نگه داره


ممنونم انیل جون
شهرزاد
4 خرداد 92 17:27
همیشه به گردش خانومی چه لباسای خوشگلی هم داره قلبونش بلم


چشاتون خوشکل میبینه شهرزادجون
بهار(در آینده خواهر میشم)
4 خرداد 92 21:47
سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارید و همین طور پسرتون که خیلی گله
من هم قرار که تا دوماه دیگه خواهر بشم و یه وبلاگ برای داداشیم درست کنم و میخواستم بدونم که کد بالای صفحه نوشتید امیر علی چند سال و ماه و .... سن داره رو از کجا گرفتید مننونم میشم آدرسشو بگید به وبلاگ من هم سر بزنید


عزیزم ادرست اشتباه بودنتونستم بیام....اون که سن بچه رونشون میده مخصوص نینی وبلاگیهاست دربخش مدریت وبلاگ بخش نینی من روزودقیق واردمیکنی
مامان مریم
5 خرداد 92 7:50
ماشالله به این گل پسر قند و عسل. خدا براتون شاد و سلامت حفظش کنه.
التماس دعا



ممنوم عزیززم همچنین کوچولوی شمارو
مهسا مامان صدرا جونی
5 خرداد 92 16:40
زیارت قبول عزیزم. لباسای تازه هم مبارکه ناز پسرمون باشه
یاشار
12 خرداد 92 10:14
زیارت قبول خانومی دعا کن منم برم نذر دارم ولی هنوز قسمتم نشده بخدا اشکام دارن میریزن خوشبخت بشین ازین بیشتر


چراواسم ادرس نذاشتین