امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی عشق مامان

10تا25اردیبهشت

1392/2/25 14:33
نویسنده : مامان انسیه
851 بازدید
اشتراک گذاری

 روزبعدی که ازمشهداومدیم دندون امیرعلی دراومدتوهمین ماه تاالان 2تادندون کرسی بالاوپایین سمت چپ رودراورده تاالان 3تاکرسی و7تادندون دیگه داره که میپرسم چندتادندون داری میگه 10تا چندروزپیش دیدم صدات نمیاد اومدم میبینم تلویزیون روشن بوده برنامه کودک داشته رفتی روی پتویی که بابایی شلخته وقتی بیدارشده جمعش نکرده درازکشیدی وبرنامه کودک میبینی هرچی هم عکس میگیرم متوجه نمیشی قربون اون پاهای کوچولوت بشم من

تن

اا

 عاشق اینه که بیادروصندلی کامپیوترم بشینه

ت

ا

ا

پسرشیطون منوببینین که مدام دل وروده کمدشومیریزه پایین

م

ا

ت

بازرفته سروقت سه چرخه

ا

ا

دیشب اومدیم خونه من هنوزتواشپزخونم میبینم امیرعلی نیست

اومدم میبینم بله اقاخودشون رفتن روی صندلی نشستن کیبوردروهم کشیدن دارن تایپ میکنن بازبرمیگرده به منم میخنده

ا

نگاه نکین که ابروم میره اخه همیشه بالای میزمه همشو بهم میریزهبایدتوی همچین جای بذارمش نتونه تکون بخوره نه

م 

ا

 

ا

دیگه کم کم دارم ازپوشک عوض کردن راحت میشم البته پی پی  روچون چندروزه اونومیگه مگه اینکه خونه خودمون نباشیم وپوشک باشه جای خوابشم که جداشده فکرنمیکردم اینهمه راحت باشه ولی خب بعضی مواقع که میرم می خوابونمش خودمم همونجاخواب میفتمواسه وزنم 18ام رفتیم وزن 11دورسر49وقد82وزنش یکم کمه که بایدتاماه دیگه اضافه بشه چون بایددوباره ببرمش بهداشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مائده(ني ني بوس)
25 اردیبهشت 92 18:49
اي شيطون بلا


همه فهمیدن پسرم شیطونه خخخخخخخخخخخخ
پرهام ومامانش
25 اردیبهشت 92 23:09
همچی که مرتبه مامانی امیدوارم
موفق باشی وزنشم بیاد سرجاش


اره خاله همه چی مرتبه غیرازخونه ماکه من هرروزتوش بمب میترکونم که یه چیزی بکشفم
مامان آرین
26 اردیبهشت 92 20:09
زیارت قبول عزیزم. دندون جدید هم مبارک


بازم ممنونم خاله جونی ارین وببوسسسسسس
خانم فانتزی
27 اردیبهشت 92 5:56
زیارت قبول


هعی چقد اسباب بازی دارع منم موخوام


توهمون اسباب بازی که داری فعلابسته
nira
27 اردیبهشت 92 23:48
ای جانم ،دندونش مبارک ،امیدوارم زیاد اذیت نشه کوچولوی ناز


ممنون گلم 3تادنون کرسی دراورده دوتاشوخوب بوده خداروشکر
kolbeh1385
30 اردیبهشت 92 13:50
سلام عزیزم فرصت کنم اسبا ب کشی هم می کنم .مرسی که سر زدی





بالاخره درخونه نینی وبلاگ بروی همه خانومابازه

مهسا مامان صدرا جونی
5 خرداد 92 16:37
انسیه جون میگم ماشالله ماشالله بزرگ شده ها این ناز پسر.

راستی از این لباس امیرعلی که ماله مارک تاپ لاین هستش,صدرا هم داره.خیلی بانمکه


منم خیلی میدوستمش
ازاده
8 مرداد 92 18:07
سلام.چقدر ناز نشسته پشت کامپیوتر.خدا حفظش کنه.من وبتون را لینک کردم خوشحال میشیم به ما سر بزنی


چشاتون خوشکل میبینه ازاده جون