امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی عشق مامان

25و26اردیبهشت

1392/2/28 7:11
نویسنده : مامان انسیه
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

 

جوجه من باجوجه اش

جوجه من

 

ا

بفرماییدادامه مطلب

...............

 

سلاممم.

امیرعلی وقتی می خوادبخوابهبغل

هروقت خوابش میادچادر..مانتو..روسری وهرلباسی که ازمن باشه رومیگیره جلوبینیش بومیکنه می خوابه مژهبعضی شباکه همونطورلباسموتومشتش نگه میداره درش میارم میزارمش همونجا گولش میزنم یعنی یه همچین مامان بدجنسیم منشیطان

فدای اون چشا بشه مامانی هنوزم هروقت خوابش میادوشیرمی خوادمک میزنه لباش این شکلی میشهبغل

پنجشنبه خونه مامان من بودیم رفتم دم درهمسایه هاشونم بیرون بودن نوه ی یکدومشون بادوچرخه اومدتودستشم یه گنجشک کوچولوبود منم گفتم بدش به من گفت نه من گفتم اگه بابات بفهمه دعوات میکنه وگفت بیابگیرش قهقههواسه امیرعلی منم خوشحال اومدم خونه وتاوقتی امیرعلی ازخواب بیدارشدیباخاله نرگس باهاش بازی کردیمنیشخند

اولین لحظه که بیدارشدودیدش بهش میگه توتو

همش نازش میکردا

طفلی مامانش حتماچی میکشیده ولی خوب اگه دست بچه هابودکه بدتربود توهم همش میگفتی ناس ناس ناززززز

ا

ا

ا

ا

گذاشتمش روشونش  اول خندیدوبعدچندشش شدانداختش پایین

ا

ا

اا

ا

اینم جمعه بعدازظهربودبستنی خوردی بابایی

ا

ا

بعدش واسه اولین بارامیرعلی روبردیم پارک اخه اینجالوازماش واسه ایناایمنی نیست ولی خیلی خوشت اومده بود همش میگفتی بایا وازهمه بیشترسرسره رودوست داشتی

ا

ا

اااااا

ازهمینجامیخواست بره بالا

اا

ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پرهام ومامانش
28 اردیبهشت 92 13:25
مامان وانیا
29 اردیبهشت 92 15:42
عزیزم چه جوجوی خوشگلی داره ولی به خوشگلی خودت نمیرسه که شاد باشین


لطف داری گلم
مامی ماهان
29 اردیبهشت 92 18:23
ای مامان شیطون جوجو رو از نینی گرفتی واسه پسملت زنده باشه گل پسرت زیر سایه پدرومادرعزیزم کدوم شهری؟


بردسکن خراسان رضوی
تانسو
29 اردیبهشت 92 18:27
ای جونممممممممم چه شیرینه زندگی با حضور نی نی انشالا میشه شاد باشین کنار هم


ممنون گلم
مامان امی تیس و آترین
29 اردیبهشت 92 18:28
سلاام خانوم
پسرت بانمکه ماشائالله
زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه
دختر منم یه جوجه داشت که حسابی باهاش جور شده بود ولی اتفاقی پا گذاشت روش و ....



اخی طفلکی
مامان رومینا
29 اردیبهشت 92 21:16
آره بچه ها خیلی پارک و البته جاهایی که بچه ها هم هستن رو دوست دارن.خب ببرش خانه بازی


اینجانداریم خانه بازی عزیزم مگه بگم واسه پسرمن بسازن
مهسا مامان صدرا جونی
5 خرداد 92 16:33
وای خدا..... جوجو امیر علی خودمون که نازترههههه.... جیگرتو بخورم من.


ولی این جوجه هام ملوسن ها