امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق مامان

ازگل پسری بگم

1392/1/31 3:27
نویسنده : مامان انسیه
724 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم اولین شبی که تنهایی تواتاقت خوابیدی شنبه گذشته بود24وبعدسه شنبه27وبعدشم امشب خوابای خوب ببینی پسرگلم شباتا3و4بیدارم وکاراموانجام میدم ومواظب توهم هستم بعدش می خوابم وصبح ساعت 7میارمت پیش خودم وخیلی هم خوشحالی  وبعدشم یکم باهم می خوابیم امیدوارم این مرحله ام به خوبی بگذره این چندروزکه مراسم بودیم یاپیش خودم بودی یاخونه مادرجون پیش خاله محبوبه(خاله مامانی)که زیاداذیت نشی منم نازنین زهرا دخترعمورونگه میداشتم که زن عموبه مراسم ومهموناشون برسه (دایی بابای زن عموبود)وشماهم زیادی اذیت نکردی منو وسه شنبه هم دندونت دراومدپسرگلم مبارکت باشه عزیزم بالا کناری 2تای جلوسمت راست واسه این یکی زیاداذیت نکردی خداروشکرامشب که داشتیم ازخونه مادرجون میومدیم به زورتنهایی ازوسط صندلی ها خودت رفتی عقب  داشتی بازی میکردی بابایی داشت می خندید نگاه کردم میبینم داری میری بالاورفتی پشت شیشه عقب درازکشیدی ومیخندیدی یه مسافتی همونجابودی ومادوتایی بهت میخندیدیم که چرابچمون اینهمه شیطونه بعدکه بابایی اومدپایین واست بستنی بگیره توهم اومدی پایین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رومینا
31 فروردین 92 11:28
به به امیر علی دیگه مستقل شده تو اتاق خودش میخوابه


گل پسرم بزرگ شده
مامان رومینا
31 فروردین 92 23:11
سلام خانمی.نه بابا قهر چیه.من قبل از امروز باز هم اومده بوبدم اما وبت باز نمیشد یعنی فقط سن رو نشون میداد بقیه ش نهامروز دیگه باز شد و تونستم نظر بذارم
ولی داشتم ناراحت میشدماگفتم چرادوست جونیم نمیادپیشم

نسترن(مامان نیروانا)
3 اردیبهشت 92 9:00
چه کار خوبی کردی عزیزم که جاشو جدا کردی...من چند بار تصمیم گرفتم ولی دلم نیومد... امیدوارم موفق باشی


دلوزدم به دریامنم خودموباهزاربهونه توجیه میکردم ولی اینم یه مرحله ازرشده
مهسا مامان صدرا جونی
23 اردیبهشت 92 5:02
دندون تازه مبارک عسل خاله...

پسر ما گله گل ... معلومه که اذیت نمیکنه فداش بشم




اینادندون کرسین ولی خوب بودزیاداذیت نکرد