امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

امیرعلی عشق مامان

واکسن 18ماهگی

1392/1/10 3:30
نویسنده : مامان انسیه
1,029 بازدید
اشتراک گذاری

دودندون ره آورد10روزاول سال نوهمراه باواکسن

بقیه درادامه مطلب

امروزمن ومامانی وخاله نرگس شماروبردیم واکسنتوبا10روزتاخیربزنی صبح که خونه مامانی بودیم ازخواب پاشدی همچین مظلوم بودی بمیرم برات

درد

اقاهه گفت استینتوبزنم بالا خودتم استین دیگتومیدادی بالانمیدونستی می خوان چیکارکنن اینهمه گریه کردی که من وخاله نرگس هم گریه میکردیم

مخ 

به نظرشمابه این میگن بچه واکسن زده خوبه گفته زیادراه نره

م

همه مدل

ا

گ

آخه اینجاجای نشستنه مامان یکم بشین سرجات اتیش پاره

ک

ل

شبم همش میگفتی درد تب کردی تاحالااینهمه بدنت  داغ نشده بودساعت 3بیدارشدی بهانه گرفتی  1ساعتی بیداربودوبامامانی نگهت داشتیم تاخوابیدی

ک

فدات بشم که بی حالییییی پسرم

م

صبحشم داشتی رومیزبازی میکردی دیدم اخردهنت سفیده نگاه کردم دیدم دندون آسیاب کناری طرف راستت دراومده یه عالمه جیغ وبعدخبربه مامانی وبابایی روزدوم عید هم عیدی دادی بهمون یه دندون حالاشدی هفت تایی راستی مامانی تا6سالگی خبری ازواکسن نیست هوراااااااااااااااااااااا راستی بعدازواکسن شمامن رفتم بازاروواسه بابایی کادوگرفتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهسا مامان صدرا جونی
14 فروردین 92 10:36
امیرعلی جونم به مامانت اعتماد نکن.ببین برداشته برده تو رو واکسن بزنه.اه اه اه .... مامان خیانتکار
مهسا مامان صدرا جونی
14 فروردین 92 10:37
خاله جون آخرین واکسنت تا 6 سالگی مبااااارک. هههههه مبارک نگیم چی بگیم؟!
مهسا مامان صدرا جونی
14 فروردین 92 10:40
انسیه جون ببین.... جدی جدی داری با احساسات من بازی میکنی.
آخه من کادو نخریدم واسه وحید.
خوب دیدیم من حقوق ندارم که.گفت ازم پول میگیری واسه خودم کادو میخری.من اون کادو رو نمیخوام.
خوب منم قبول کردم و دیگه فلسفه کادو خریدن جمع شد


من همونایی روکه ازخودش میگرفتم یکمشوپس اندازکردم ولی اون اصلاواسه تولذمن تاحالاکادونگرفته
مامان رومینا
14 فروردین 92 19:04
خداروشکر که زیاد اذیت نشد.آخی دلم کباب میشه وقتی واکسن میزنن.دیگه ندارن واکسن تا6سالگیتولد شوشو هم مبارک .
پرهام ومامانش
15 فروردین 92 0:11
انشالله که بهش سازگار باشه
مائده(ني ني بوس)
20 فروردین 92 14:44
آخي ناراحت نشيا برات خوبه عزيزم
مامان آوينا
21 فروردین 92 9:17
خدارو شكر كه وروجكمون زياد اذيت نشده با كمال افتخار لينك شديد