امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

امیرعلی عشق مامان

شیطونک من

1391/11/20 16:13
نویسنده : مامان انسیه
1,143 بازدید
اشتراک گذاری

امیرعلی شیطون بلاااااااااااااروببینین

این امیرعلی زلزلس که رفته پشت رخت آویزقایم شده ماهم الکی میگیم امیر علی نیست اونم یه دفعه ای درمیادودالی میکنه ddffمهرمامانی روبرداشته والفرار              حالاهم میخوادپسش بدهghgاومدبیرون دالیییییییییییییی   توپ بازی توی حیاط خودمون روزسه شنبهyyاینم روزدوشنبه بالای پشت بوم دیگه باید هرروزببرمت وگرنه واویلاستvvا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ثمین
20 بهمن 91 2:19
سلام عزیزم خداحفظش کنه گل پسرت رو اومدم به وبلاگم دعوتتون کنم خوشحال میشم
سارا
20 بهمن 91 20:47
ای جااااان چه گل پسر نازی ماشالا. خدا حفظش کنه راستی من لینکتون کردم
عاطفه مامان مهرسام
20 بهمن 91 23:39
سلام عزیزم چه پسر نازی دارین خوشحال میشم گلم لینکتون کردم
مهسا مامان صدرا جونی
28 بهمن 91 1:05
ای خدا.... کی میشه صدرای منم اینجوری دالی بازی کنه؟
قربون پسر نازتم بشم من که انقدر نگاهاش خوشگله.


خدانکنه اینقدرزودمیگذره مثل برق وباد میشه برات