امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

امیرعلی عشق مامان

هفته نامه

1391/11/15 17:12
نویسنده : مامان انسیه
986 بازدید
اشتراک گذاری

 عکسهای هفته ای که گذشت رومیزارم ادامه مطلب درضمن لغت نامه گل پسرم هم 80کلمه ایشده به افتخارشhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/امیرعلی شده زلزله 10ریشتری چه کنم

چه ذوقی میکنی تواین شن هادیگه اگه نبریمت واویلاست زبونشو من بخورمvvطناب بازی Cua4عسلمbbهمش فکر میکنه می خوام بگیرمش اینطوری نگاه میکنهfgfgاگه گفتین امیرعلی می خوادچیکارکنهggfgمدلی که مامانی کامپیوتروروشن میکنههgxgامیرعلی طبق معمول هرهفته توی شن ها بامحمدپسر خاله من

xgxg

اینم ازحمومش ساعت 4.30صبح بلندشده بود نمی خوابید هنوزاذان هم نبود بردمت حموم اخه قراربودصبح ببرمت این عکس ازاخر15ماهگیتهفعع

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

محبوبه مامان الینا
15 بهمن 91 9:13
اااااااای وروجک صحنه روشن کردن کامپیوتر خیلی بااااحال بود
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
15 بهمن 91 10:09
سلام امیرعلی زلزله 10 ریشتری مامانی لینکتون کردم ... رمز و خصوصی برات میفرستم ...
سعید
15 بهمن 91 11:10
وب خوبی دارید بهم سربزنید
مامان رومینا
15 بهمن 91 11:33
عجباهمه چی دیده بودیم جز حمام 5صبح نی نی کوچولوخصوصی داری مامانی


مااینیم دیگه این خصلت بدازمنه که بعضی شبا تاصبح بیدارم
الی
15 بهمن 91 11:46
مامان امیرعلی جون از وب ننه هنی اومدم بهت سر بزنم


بی وفاشما قبلا اینجالینک شدیدبی خیال دل وقلوه اونا خودمونو عشق است
رومینا
15 بهمن 91 12:16
سلام دوستم خوبی ؟ من با اجازه لینکت میکنم گل پسر نازی داری ولی اون عکس حمومش خدایی یه چیز دیگست 4: 30 صبح اخهههههه حموم
مامان آروین
15 بهمن 91 19:29
ای جونم ماشالله چه وروجک شده . واقعا کارهاش جالبه مخصوصا روش کردن کامپیوتر با اون پاهای کوشو لو . از طرفم ماچش کنید .


بروی چشم
مائده(ني ني بوس)
16 بهمن 91 0:02
اين كوچولوها اينجورين ديگه هر موقع دست داشته باشن بايد هر كاري رو كرد