امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

امیرعلی عشق مامان

ادامه لغت نامه ویه شعرجدید

1391/12/28 8:42
نویسنده : مامان انسیه
1,462 بازدید
اشتراک گذاری

امروزمامانی یه عالمه خوشحالم کردی چون دومین شعرتویادگرفتی وکلمات پیسی پیسی وقدقدوهیس وعیدی وهبایعنی هوارویادگرفتی وبله روهم دیروزیادگرفتی بخش های زیرخطدارروامیرعلی میگه

حالابریم سراغ شعر

یه توپ دارم... قلقلیه

سرخ وسفیدو آبیه

میزنم زمین ...هوا...میره

نمیدونم تاکجامیره

من این ن پوپو   نداشتم

مشقاموخوب نوشتم

 بابام بهم عیدی دا 

یه توپ قلقلی داد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسترن(مامان نیروانا)
28 اسفند 91 21:23
عزیز من! بهار، دستان پرمهر توست که در باغ دلم جوانه زده. به حرمت سبز بودنت، دلم را خانه تکانی میکنم و پاکیزه نگاه میدارم تا با بهار یاد تو، زمان و مکان را عطر زندگی ببخشد. رد پای تحویل سالی دیگر بر تقویم دوستیمان گرامی ترین هدیه ی بهار است. پاینده باد و پاینده باشی. نوگل زیبای بهاریت را ببوی و ببوس.