امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق مامان

تبریک به عشقم

1391/12/25 3:46
نویسنده : مامان انسیه
1,062 بازدید
اشتراک گذاری

بفرماییدادامه مطلبلبخند

 

پسرم هم میگه٤ سال گذشت مامانی'gl

       

 

همسرعزیزحسن جان

 

٢٤اسفندماه چهارمین سالگردیکی شدنمونروبهت تبریک

 

بابت همه زحمت هایی که میکشی وکشیدی که

 

زندگیمون روبهتروشیرین ترکنی ازت ممنونم

 

این دومین سالگرده که همراه نینی مون داریم

 

خدایاواسه دوتاعشقم آرزوی سلامتی میکنم

 

دوستتون دارم اندازه همه ی دنیا..........

 

 ما٢٤اسفندسال ٨٧مصادف بامبعث رسول اکرم جشن عروسی گرفتیم

 

که نوروز٨٨روتوخونه ی خودمون باشیم نوروزامسال ٥مین عیده که مابا

 

همیم ولی امسال٢مین ساله که یه جوجم داریم که هردوتامون

 

 عاشقشیم  وبینهایت دوسش داریم خدایاشکرت واسه همه نعمت

 

هایی که به من دادی ولیاقتشونداشتم  ممنون که ازهرچیزی

 

بهترینشوبهم میدی خداجون

دیشب خونه مامانم بودیم که شوهری همه مونوواسه شام دعوت

کردجای شماخالی خیلی خوش گذشت

میبینین چطوربچمومیچلونه,gl ;k

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان زهرا
25 اسفند 91 5:24
امیدوارم سالها کنار هم خوش باشین


ممنون گلم اولین نفری هستین که تبریک میگین
لیلا مامان پرنیا
25 اسفند 91 15:38
سالگرد یکی شدنتون مبارک امیدوارم سالیان سال کنار هم خوشو سلامت باشید


ممنون عزیزم
پرهام ومامانش
25 اسفند 91 23:05
سایه حق
سلام عشق
سعادت روح
سلامت تن
سرمستی بهار
سکوت دعا
سرور جاودانه
این است هفت سین آریایی
پیشاپیش نوروز مبارک
نوروزشماهم پیش پیش مبارک گلم

آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 اسفند 91 0:54
تبریک میگم عزیزم امیدوارم همیشه شادوسلامت باشیدچقدرعکسش نازه امیرعلی جون
انسیه جون ببخشیدآخه یه انسیه دیگه هم به ماسرمیزنه من قاطی کردم


ممنونم عزیزم خوشم میادتانظرمیزارم زودی میای اناهیتای منم خوشکله
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
26 اسفند 91 4:10
اوووووووووووووووووووووووووووووو........مباركه.ان شاءالله صد و بيست سال ديگه در كنار هم خوشبخت و سلامت و شاد زندگي كنيد و سايه تون بالا سر اميرعلي عزيزم باشه.......


متشکرم ازت نه متشکرم ازتون دوستای خوبم
مامان کیان کوچولو
27 اسفند 91 1:50
عزیزم ایشالله که همیشه سالم و سلامت باشه این گل من ..
مرسی که سر زدی مامانی اما من سرم خیلی شلوغ بود و اصن نبودم


ممنون که شماهم اومدی الان منم بس که خسته ام ناندارم تایپ کنم
مهسا مامان صدرا جونی
27 اسفند 91 17:18
مبارکهههههههههههه مبارکههههههههههههه سالگردتون مبارکه....

بابایی بوس میکنی یا قورت میدی بچه رو...


مهساخوب بوداومدی داشتم دغ میکردم امروزاصلاکامنت نداشتم