امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

امیرعلی عشق مامان

ببخشیددیرشد ولی طلسم شکست واومدم

1392/8/14 17:00
نویسنده : مامان انسیه
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

اصلاروم نمیشه توروتون نگاه کنم بس که تاخیرداشتم وسراغموگرفتین بودم

 ولی نمیدونم چرااصلاوقت نمیشدویاحوصله نداشتم بیاوبلاگمواپ کنم

همش درگیرکلاسام بودم

 ولی اومدم دیگه باتاخیربسیارزیاددلم یه ذره شده بودواسه نوشتناولی

حسشونداشتم

 مدیونین اگه فکرکنین تنبلمااااادروغگو

 

دوستــــــــــــــــــــــون دارم

77

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آروین
19 آبان 92 21:01
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دوست جون عزیز و پسر دوست داشتنیمون دلمون براتون تنگ شده بود یه عاااااااااااااااااااااااااااالمه بووووووووووووووووووووووس یه عااااااااااااااااااااالمه هوووووووووووووووووووووووووراااااااااااااااااااااا
مامان انسیه
پاسخ
بالخره اومدم