امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

امیرعلی عشق مامان

خونه تکونی

1391/12/22 17:49
نویسنده : مامان انسیه
904 بازدید
اشتراک گذاری

بفرمایید درددلاموبخونین فکرکنم همگی همدردیم درانجام کارای کوزتی خدایی خوب بودچیزیم نشدافتادم ازپله هاوگرنه الان این شکلی بودمCrutches

تواون عکس ششمی ازپست هفته دوم 18ماهگی لوازم برقی هارودیدین سیماشونومیکشه بیرون نزدیکه بیفته که من میرسم وگرنه همه هوارمیشن سرش آخوقتی میام پای کامپیوترقول میده دست نزنه ولی کلا3دقیقه است بعدوحشت زده میشی ازدیدن میزکامپیوترهمشم میگه مامانی....مامانی.....مامانی سرسام میگیری اندازه 5تابچه میچزونتمامروزمیرم خونه مامانم وتا5شنبه شب نیستم شایدبریم شیرنی درست کنیمکارای خونه تکونی هم هنوزمونده سرویساروضدعفونی نکردمبخش چندش آورخونه تکونی چرخ خیاطیمونم خرابه بایددرستش کنیم یه عالمه کاردارم باهاشباغچمونم هنوزسبزی نکاشتیم که دست شوهری رومی بوسهتخم مرغای عیدم رنگ نزدم هنوزامیرعلی هم همچون یک پادشاه حکمرانی میکنن وماهم سرتعظیم فرومیآوریمKingواب بازی هم همچنان وقتی میریم حموم قسمت اعظم حمام رودربرمیگیره که همیشه واسه آب بازی پایه است ومیگه آب باIn The Poolنقش این هفته من درخونهGardener

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آرام
22 اسفند 91 18:17
آخه چه وحشتناک! ایشالا که سالم و سلامت باشی. وگرنه عروسکت چیکار کنه.
آرام
22 اسفند 91 18:17
راستی مامان امیر علی عزیز. من به اکثر وبلاگا که سر میزنم . اینو هم بهشون اطلاع رسانی میکنم. سایت فروش اسباب بازی بازی دان تخفیف عیدانه زده و کلی قیمتاشو آورده پایین. از اونجایی که خرید اسباب بازی دغدغه ی هممونه ( اینکه چی بخریم خطرناک نباشه ، اگه بچه بهش وابسته بشه بهش آسیب روحی نزنه ، روی هوشش اثر مفید بزاره ، علاقشو بپوشونه و ...) من بهتون پیشنهاد میکنم یه سری به سایتش بزنید. ضمن اینکه مسئول فروشش فک کنم درک کاملی از بچه ها داشته باشه چون کاملا توضیح میده اسباب بازی ، شرایط کودک و .... همین دیگه سایت اسباب بازی www.bazidan.com
مامان زهرا
22 اسفند 91 19:55
خسته نباشی مامانی خانوم مواظب خودت باش
مامان ثمین
23 اسفند 91 2:15
گل گفتی مراقب خودت باش بیاپیش ماخوشحال میشیم
مهسا مامان صدرا جونی
23 اسفند 91 3:26
انسیه جون تو که همه کارات مونده دختر!!!! عزیزم فدای پادشاه خونتون بشم که اینقدر خوب حکومت میکنه تو خونه.
محبوبه مامان الینا
23 اسفند 91 9:07
خوشم میاد خیلی فعالیموفق باشی عزیزم
پرهام ومامانش
25 اسفند 91 23:07
ایشالله که بهتر شده باشین