امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی عشق مامان

نظرات (11)

nira
20 اردیبهشت 92 19:45
از اشنائیتون خوشحالم ،من لینکتون کردم


منم ازاشنائیتون خوشحالم ولینکتون کردم
مامان همای مسیحا جونی
21 اردیبهشت 92 12:03
سلام مهربون
دلم واستون تنگیده بود
ببخش دیر اومدیم
اما اومدیم

بوس واسه امیرعلی جون



خوش اومدی
رها
21 اردیبهشت 92 13:24
سلام امیرعلی خوبی؟
توچقدنازززززی


رهاجون چراادرس نداری
رها
22 اردیبهشت 92 8:57
مامان امیرعلی من امیرعلی رو خییییلی دوس دارم هرروز میام نت عکسشو نگامیکنم .خداحفظش کنه


ممنونم رهاجون چشاتون خوشکل میبینه کاش شماهم یه وبلاگ داشتی منم میومدو پیشت عزیزم شمانی نی نداری
nira
22 اردیبهشت 92 9:55
یک بوس محکم واسه امیرعلی بانمک


یه دونه محکم ترش واسه سوشیانس
زهـــرا مامان فنچی
22 اردیبهشت 92 11:06
دیباچه ی عشق و عاشقی باز شود

دلها همه آماده ی پرواز شود

با بوی معطر ماه رجب

شور و شعف خدایی آغاز شود

التماس دعا


محتاجیم به دعاعزیزم
رها
22 اردیبهشت 92 11:32
نه بابا.من مجردم .اسمم سونیاست نه رهامامان امیرعلی


بازم ممنون که پیشم میای همین امروزیافردا اپ میکنم یه عالمه خبردارم
رها
22 اردیبهشت 92 12:41
مامان امیرعلی ایمیلتو برام میفرستی؟


en.s607190@yahoo.com
رها
22 اردیبهشت 92 12:46
راستی مامان امیرعلی رشته تحصیلیت علوم تربیتی ست؟


رهاجون رشته ام مهندسی اقتصادکشاورزیه
مامان رومینا
22 اردیبهشت 92 13:10
چرا هیچی از امیرعلی نمینویسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اخه وقت نمیکنم عزیزم
پرهام ومامانش
22 اردیبهشت 92 23:33
┓━━━┏
┃┓┏┓┗
┃┃┃╋
┃┃┃╋
┃┛┗┛┏
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┓━━┗┃
┃┓━━┗
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┛━━┏┃
┓━━┗┃
┛━━┏┃
┓━━┗┃
┛━━━┗
┓━━━━┏
┃┓┏┓┏┃
┛┗┃┃┛┗
╋╋┃┃
╋╋┃┃
╋╋┛┗



┓━━━┏
┃┓┏┓┗
┃┃┃╋
┃┃┃╋
┃┛┗┛┏
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┃┓━┏┃
┛┗╋┛┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┛━┗┃
┛┏┓┏┃
┓┗┃┃┃
┛━┗┛┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┃┓━┏┃
┛┗╋┛┗
┓━┏┓━┏
┃┃┛┗┃┃
┃┓┏┓┏┃
┃┃┃┃┃┃
┃┃┃┃┃┃

پس امیر علی کو؟


داریم میایم