امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

امیرعلی عشق مامان

هفته دوم 18ماهگی

1391/12/21 14:58
نویسنده : مامان انسیه
978 بازدید
اشتراک گذاری

بازم ببخشیددیرآپ کردم ولی دست پراومدما نن

  • گل مامان هرکی میره دسشویی فورامیری میشینی دم در

دم در

 

اگرم دیرکنه بیچاره میکنی طرفوبس که صدامیزنی 

بیابیرون

 وقتی گل من دستشومیکشه

 دستتوبکش

 شیطونک همیشه وازهمه جابالامیره بده که بازپرش هم میزنه این هم اپن خونمون که یه روزم درامان نیست

شیطونکم

وقتی جیگرم دالی بازی میکنه ازپشت گل آجیلامونوگرفتیم واسه اولین بارآجیل خوردبی دندون همشوتودهنش نگه داشته  گل درپشت گل

گل درپشت گلگل منعسل منجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

خب مامان شماکه اونجاجانمیشی

دالی

پسرم به تلویزیونم دورادورنظارت دارهمن دوست ندارم ببینه

تی وی دیدن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

محبوبه مامان الینا
22 اسفند 91 8:06
ای گل پسر شیطون بلاپشت در دسشویی میشینی تایم میگیری؟ خو اون بنده خدایی که داخله که استرس میگیره
بوووووووووس برای گل گلاب با دهن پر آجیل


بدبخت باباشوکه همش میگه بابایی ...باباباییییییییییییی
مهسا مامان صدرا جونی
22 اسفند 91 10:22
وا نه توروخدا..... بچم دلش کارتون میخواد خوب.
لاقل طول روز نیم ساعت بزار نگاه کنه خوب.
نگا چه با حسرت نگاه میکنه......
جییییییییییییییگرتو بخورم من.


مگه گوش میده ماکه میبینیم اونم میبینه دیگه ولی هیچ وقت تاحالاواسه این که کاراموبکنم واون باتلویزیون سرگرم بشه خودخواهی نکردم ونذاشتمش چشماش ازرسیدن به کارام مهمتره واسه همه همین طورمهمه
مهسا مامان صدرا جونی
22 اسفند 91 10:23
خاله جون نقاشی کشیدنتو قربون.فدای مداد به دست گرفتنت بشم من که خوب بلدی همه چیزو.


هرکاری بکنیم فرتی بعدماانجام میده
مهسا مامان صدرا جونی
22 اسفند 91 10:26
میگما...... من شخصا بیام خونه شما دستشوییی نمیرم با این اوصاف.
اخه ابروی ادم میره امیرعلی هی در میزنه که یعنی بسه دیگه بیا بیرون.

خاله جون فدای مضلومیتت بشم من.مامانت که رفت دستشویی انقدر بکوب رو در که مجبور شه زود خلاصه کنه بیاد بیرون
ماکه وقتی خوابه یه دل سیرمیریم دسشویی مهساجون شمابیااینجایه دسشویی هم پایین داریم توحیاط اصلامن امیرعلی رونگه میدارم نیاددم درشماقدم روچشای من بذارید
مامان آرین
22 اسفند 91 14:56
قربونش برم شیطون بلا رو .خیلی بامزه پشت در دستشویی میشینه .کلی خندیدم.همه عکساش قشنگن.این آخری خیلی خوشمله.
مامان زهرا
22 اسفند 91 20:06