امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

امیرعلی عشق مامان

چرا کودکان با گریه به دنیا می ایند؟؟

1391/12/5 17:11
نویسنده : مامان انسیه
820 بازدید
اشتراک گذاری

   

چرا مثل بچه ادم با لبخند و ارامش به دنیا نمی آیند؟؟

گروهی می گویند: از دنیا می ترسند!

گروهی می گویند:دنیا را دوست ندارند!

گروهی می گویند:با گریه می خواهند اعتراض خود را نشان دهند!

اما جالب است بدانیم که هیچ کدام از اینها نیست!

(( دکتر زاکلین رنارد)) به این پرسش کهنه جواب می دهد:

جنین  در درون مایع زندگی کرده  و اکسیزن ضروری خود را از خونی  که از بند ناف

عبور می کند دریافت می کند.

پس از انکه جنین به دنیا امد و فشار وارد بر قفسه سینه اش متوقف شد ...هوا به

ارامی وارد ریه های او می شود و نوزاد هوا را به شدت از ریه های خود بیرون

می دهد و به این طریق باز دم را که به صورت نخسنین فریاد است سر می دهد

در حقیقت اولین گریه نوزاد نشانه تنفس طبیعی او می باشد!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کیان کوچولو
5 اسفند 91 21:48
عزیز دلم مرسی که به ما سر زدین بله خانومی حتما ض خیلی خوشحال میشم .. من لینکتوون کردم ...
مامان صبا
5 اسفند 91 23:38
سلام مامانی من از قدیمیا شنیدم گرمی زیاد باعث میشه بچه دیر حرف بزنه ولی فکر نمیکنم خوردن گردو با پنیر که تو روز شاید یک یا دو دفعه باشه باعث این مشکل بشه،از طرف من امیر علی رو ببوسید
رومینا
6 اسفند 91 9:50
چه جالب . من هیچ وقت لحظه دنیا اومدن رادوین یادم نمیره اون گریه اش بهترین صدای زندگیم بود
قالب و تقویم کودکانه
6 اسفند 91 10:17
تقویم های زیبای و اختصاصی کودکانه با تم دلخواه شما بدون استفاده از تم حاضر و آماده هر طرحی که مد نظرتان است ما طراحی می کنم نمونه تقویم هایی که جایی ندیدید http://baby-graphic.blogfa.com
مامان ثمین
6 اسفند 91 18:49
سلام عزیزم بالاخره برگشتیم کلی دلمون تنگ شده بود مرسی که به ما سرزدین ممنونم قشنگم راستی ممنون بخاطر مطلب های خوبت