امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی عشق مامان

پسمل کوچولوی من چیامیگه

1392/8/17 1:53
نویسنده : مامان انسیه
1,858 بازدید
اشتراک گذاری

اینهاتلفظ امیرعلی ازکلمات وجلویی هاشون هم تلفظ درست کلمه

سانیچ...ساندویچ                  بیبییم...ببینم

جوبا...جوراب                       عشم...عشقم               

کوا...کلاه                         تب بخیردلم...شب بخیرگلم

  ایییش...ارایش                   شینی...شیرینی

سزی...سبزی                        تورت....شورت

داووبقی...جاروبرقی               تارت...کارت

تانه...شانه                       خسه...خسته

میما...هواپیما                    گفم...گفتم 

گیگایانیگاه نکن...نگاه نکن       کشته  

پخته                                درشد...دراومدیادرشاوردمنظورشه                

ایتو...اتو                        تبانه...صبحانه

تیویزون...تلویزیون               تامه...خامه

تااد...سالاد                      توتولو...کوچولو

تیف...کیف                        جومونگ

پیجون...فنجون                   تونانا...سوسانو

دوبین...دوربین                  بانوی من

تیب زمینی...سیب زمینی          واستا

کیا...خیار                      نرین

دوجه...گرجه                     بمون

بیسو ویت...بیسکوییت            دلا...زهرا

دوغن..روغن                      مدد...نمک

کیه...کره                       تشی ...ترشی

قهلم...قهرم ق وی بافتحه       نمیام

بازیهام...اسباب بازی هام      نمیقام...نمیخوام

ممل...مبل                      هزارتا

نقاشی                          دوشید...خورشید

مزه ه ه ...خوشمزه             خوشییم... خشکلم

بخووام...بخورم                  بخواب

عص بقیر...عصربخیر               بخون

دیوونه                           پوانه...پروانه

دایه...کجایه مثلامیگم مدادم دایه یعنی کجایه           

نکردم*عزیزم*رز*اخیش*اماده ام*بازار*مرغ * گاز *اشال یعنی اشغال*قیچی*اینطوری *اتاق

*انت )بچهای الپ(*نمیدم*دیوار*کله*پله*

قفل* قوری *طی *بیل *سبد*درخت*دماغ*عسل*چکش*عروسک...*تند*بفی)سفیدبرفی(*نمیدم*

اصلانمیدونم ازکدوم شیرین زبونی هاش بگم اینافقط کلماتش بود

جمله بندیش خیلی خنده داروبانمکه

چندوقته فیلم جومونگ رومیبینیم میگه

بانوی من بیابیشین من جومونگ ام

میگم منم سوسانوام میگه تونانونیستی انسیه ای

میگم هروقت جیش داشتی بگومیگه چشم امده میگه جیش دارم

 منم بدوبدومیبرمش میگه بدوبدونکن تاتی کن

میادمیگه مامان انسیه من اماده ام بیام بییم بازار

میگم کیوازهمه بیشتردوست داری بادستاش میشمره میگه1باباحسن2دضا)داییشه(3

نگس )خالشه(4دهلایامامانی)مامان من(5دضا6دایی جان میگم دایی جان وکه  گفتی که میگه نگفم

قیاف من دیدنیه اون موقع اصلانمیگه اگرم بگم من چی میگه تو

میگم عاشقه کی هستی میگه این منومیگه حالاهروقت

 میگم کیوبیشترازهمه دوست داری میگه باباحسن

چندروزپیش دارم خونروجارومیزنم میگه افرین تموم شده امده

میگه مامانی ممنون فدای پسرم بشم من

میگم جوجه من میگه من جوجــــــه نیسم میگم پس چی میگه امی علیم

میگم مردشدی دیگه میگه من مردنیستم میگم پس کی مرده میگه بابا حسن

من اقااممیگم شماتاج سریــــــــــ میگه نه امی علیم

دیگه چیزی یادم نمیاداگه یادم اومدمیام مینویسم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آروین
19 آبان 92 21:03
ایییییییییییییی جونم قربوووووووون پسر شیرین زبوووووووونم خیلیییییییییییییییییی ماهی عصیییییییییییییصم مامان انسیه جونی اگه میشه یه کم سایز فونت و بزرگ می کنی ؟ یه قول آروین مییییییییییییییییشیییییییییییی ( مرسی )
مامان انسیه
پاسخ
مرسی عزیزدلم بچشم فونتشودرشت ترمیکنم به شیرینی اروین جون که نیست