امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی عشق مامان

این 10روزچه کاراکه نکردی

1392/3/15 7:06
نویسنده : مامان انسیه
2,082 بازدید
اشتراک گذاری

بفرمایید ادامه مطلب یه عالمه عکس دارم ziba

فدای چشاش بشم که درحال انجام هرکاری همه چی رومیپاد.

 

سلام اومدم از3خردادبه بعدوبگم

شنبه امتحان اقتصادخردرودادم ظهرکه خوابیده بودیم شمازودبیدارشدی دنبال بابایی گریه میکردی منم گفتم چه وقت بیدارشدنه من دیشب تاصبح بیداربودم چشام بازنمیشه مامان که یهوبابایی گفت امادش کن ببرمش درمغازه منم که ازخداخواسته فوری  امادت کردم ورفتین وخوابیدم

تازه 1ساعته رفته بودیناولی 2ساعت نگهت داشت بابایی وخوابیدم حسابی همچین بابای خوبی داری شمااین ترم خیلی بهم کمک کرد

فداش بشم اینم وقتی خوشلت کردم بری

ا

اینم وقتی داری میری که تاسرخیابون میگی بای بای

ا

ا

بعدشم داشتم فکرمیکردم چی شام درست کنم وهوس پیتزاهم داشتم یهوبابایی زنگ زدگفت چی درست کردی گفتم دارم میفکرم گفت پس من غذامیگیرم پیتزاخوبه منم گفتم بلهههههههههههههه 

مامانی میدونی واسه چی رومیزغذانمیخوریم واسه اینکه درعرض چندثانیه روی میزتبدیل به بازارمیشه قاشقواززیرمیزبایدپیداکنیم چنگالواززیرصندلی وعملکردمثل برق من درهمچین مواقعی وقتی پشت میزم کندمیشه پس نتیجه میگیریم همون سفره بهتره

ولی واسه شماقرمه سبزی داشتم ازظهر

0

حالاازکدوم بخورم  لبای سسی شوبخورم

ا

کلاچیزای تندوشورروبیشتردوست داری مثل بابایی طعم سس قرمزروبیشترپسندیدی

.

.0

یک شنبه5ام رفتیم خونه مامان بزرگ مگه شماویگانه میومدین خونه

ا

همش بدوبدو

اا

اینم یگانه خانوم دخترعمه که هرکدوم یه چیزیادنداریداون یکی هواشوداره

.

وبازم زلزله خودم

.

ده دقیقه هم نمیزاری بخونم شیطونک بچم به شلوارش جیش نکرده اب ریخته خیسه  

.

واینکه چندروزیه به لگوهات علاقه نشون میدی وبرج درست کردی باهاشون اخه اولین باره مثل یه بچع خوب باهاشون بازی میکنی

ازپایین وبالابهش اجراضافه میکنی وفریادشادی میکشی حالاخوبه برج میلادونساختی

....

اینم روزی که من مرتع داری میخوندم نکه خیلی هم میزاشتی

اا

اینم شماتوی پشه بندت که واست کوچیک شده

اا

یک شنبه 12ام رفتیم خونه مامانی ودرعرض سه سوت واسه پسرم انگوراوردن اونم انگورتوحیاط خودشون 2تاداشته یکی واسه خودون یکی واسه ما ولی مگه شمابه ماهم انورمیدادی

ب

به به همه دونه هاییی که میوفتادروزمینم تاپیدانمیکردی ول کن نبودی 

ا

ا

اینم 13ام ودوشنبه

اخه مامان اونجام جای رفتنه ای خداازدستت...

اینم گیلاس که  واسه دفعه اول خوردی

مامانی واست گرفته بهش میگی دیداس یادیلاس هنوزریزه میزن اولشه

.

ا

اینم مال دیشبه که بادوست بابای ودایی جون من شام مهمون دوست بابایی عموحجت بودیم

رستوران نه میزبچه داشت نه قاشق کوچیک واسه جوجمhttp://up.patoghu.com/images/e6zmqlyo4mbqy9d1e3f.gif پس همین بالاازهمه بهتره فدات بشم که هروقت میخوام غذات بدم میگی دستم

.

 

.

وشنبه همین هفته بودکه 11دهمین دندون گل پسری دراومدنیشخند 

عروسکم پست لغت نامتوجداواست میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مامان رومینا
15 خرداد 92 16:17
به ما سر بزنید ما شما رو به یه سرگرمی دعوت کردیم


بروی چشم عزیزم امدم
مامان رومینا
15 خرداد 92 16:17
میبینم که کلی آتیش سوزونده.آفرین باباییش که هوای مامانی رو داشته که پسری رو نگه داشته


خدایی این ترم ترکونده
نگار
16 خرداد 92 10:16
در اومدن يازدهمين دندونت مبارك باشه خاله .


مرسی عزیزم
نگار
16 خرداد 92 10:17
خوب ماماني اگه صندلي مخصوص بچه نباشه پس مي خواستي كجا بشينم بهتر از روي ميز باشه ؟؟؟؟


همه جارم واسشون بذرپاشی کرد
مامان طه
16 خرداد 92 10:17
افرین پسری خوشگل

چه ناز غذا میخوره

مامانی بیا پیشمون


بله دیگه جیگره مامانشه .بروی چشم عزیزم
نگار
16 خرداد 92 10:19
خوب كيف مي كنين ها با اين انگور ها.
توت بس نبود اين هم انگور . نوش جان . عوض ما هم بخوريد .
از بيرون خريدن هر چقدر هم كه خوب باشه ، جاي كندن از درخت را نميده .
آنلاين ميوه را از درخت كندن و خوردن يك چيز ديگه است .


آره محشره تازه سبزی خوردنم توحیاط خودمون داریم چه حالی میده چیزی که خودت میکاری روبخوری
نگار
16 خرداد 92 10:21
ايليا جون هم باهوشه و فهميده كه سس قرمز مزه اش خيلي خوبه . آفرين پسر باهوش .


امیرعلی نه ایلیاخاله جون
نگار
16 خرداد 92 10:22
ماماني صبر كن . عجله نكن . ايشالا از برج ميلاد بلندترش را هم مي سازم . بذار مهندس بشم ببين.


انشالله مگه حسودیم ولی ماازاین شانسانداریم
نگار
16 خرداد 92 10:22
اي خدا اين بچه ها چقدر دوست دارن دستمال كاعذي را خراب كنن . فداشون بشم .


اصلازندگی واسه ادم نمیزارن اینا
محبوبه مامان الینا
16 خرداد 92 11:25
لباس مشکیه چه بهش میاد

نوش جونت گیلاس و پیتزا با سس قرمز و قرمه سبزی به به چه بابای مهربونی که هوای خانم دانشجوشو داره




انگوروجاانداختی ...منم هوس کردم همشوالان قرمه سبزیش ولی الان داره میپزه شوهری این ترم حسابی خجالتم داده بایدجبران کنم واسش


منم مشکیه روخیلی دوس دارمممم

سجاد
16 خرداد 92 18:25
امیر علی جون ، فقط تو این ده روز شکم چرونی کردی هااااا


هرچی بگین خورده دیگه
پرهام ومامانش
16 خرداد 92 23:12
دراومدن 11 دندونتم مبارکککککککککککککککککک گل پسر



مرسی خاله جونی
مامان عرفان
18 خرداد 92 9:54
من معذرت مي خوام . ببخشيد حواسم نبود اميرعلي جون.


واسه چی معذرت میخوای مامان عرفان جونی
مامان عرفان
18 خرداد 92 9:56
كم ديگه دل ما را خون كنيد . ما حتي يك گلدون هم تو خونه نداريم چه برسه به سبزي و درخت توت و درخت انگور.



بله دلتون بخواد....خوب بیاین اینجاپیش ماتازه مگه گلدون داشتنم سخته من 20تادارم
سارا مامان آرتین
18 خرداد 92 15:12
ای جونم از این همه شیطونیییییییییییییی
در اومدن 11 مین مرواریدت مبارک خوشکل خالههههههههههههههههه


منونم خاله جون.......گل پسرزلزله 10ریشتره
سونیا
21 خرداد 92 17:07
امیرعلی جونم زلزله شدی ؟


10ریشتری هم پیشش کم میاره
مامان بابای الیسا
29 خرداد 92 11:05
وروجکی واسه خودتا


یعنی اندازه الیساوروجکه
nira
4 تیر 92 7:40
ای جونم چه اقایی شده هزار ماشالله


بله پسملی منه
ساناز
4 تیر 92 13:02
سلام.پسر نازی داری.پسر من 20روز از پسر شما بزرگتره.این عکسارو که دیدم باید بگم تو مادر خوش شانسی هستی که پسرت اینقدر خوش غذاس.خوش به حالت.پسر من که نصف پسرت هست و لب به غذا نمی زنه


فدات بشم سانازجون اگه وزنش کمه ادرس یه تاپیک هست خیلی کمکت میکنه بگوتابهت بدم
ساناز
9 تیر 92 11:40
سلام.اره بی زحمت بنویس.مرسی عزیزم


یه پست کامل میزارم واسه همه مامانا